rosse

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Rosita - 12 mars 2011 18:51


Ikväll är det dags för melodifestivalen och vem tar hem segern? Jag gissar på Sanna, The moniker, eller någon av Danny eller Eric Saade. Det blir riktigt spännande ikväll. Jag hoppas inte att Linda Bengtzing vinner, för att låten är svensk och tror inte den passar in i Eurovision Song contest. Dock säger hon det själv på aftonbladet: Bengtzing: "Vet att jag skulle funka i Europa" Vi får väl se om den saken. 

Eric Saade kanske gör sin sista melodifestival, vad tror vi om den saken?  Det står säkert mellan Danny och Eric Saade. Spännande.
Det blir att sitta och käka lite gott till melodifestivalen. 
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2011/article8701463.ab

Ikväll är det dags för melodifestivalen och vem tar hem segern? Jag gissar på Sanna, The moniker, eller någon av Danny eller Eric Saade. Det blir riktigt spännande ikväll. Jag hoppas inte att Linda Bengtzing vinner, för att låten är svensk och tror inte den passar in i Eurovision Song contest. Dock säger hon det själv på aftonbladet: Bengtzing: "Vet att jag skulle funka i Europa" Vi får väl se om den saken. Eric Saade kanske gör sin sista melodifestival, vad tror vi om den saken?  Det står säkert mellan Danny och Eric Saade. Spännande.Det blir att sitta och käka lite gott till melodifestivalen. 


Nära knäckas av pressen




Presentation

Fråga mig!

GB

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker du om årets Big Brother?
 Jättebra!
 Ganska bra
 Dåligt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Annonser

plusikassan.se

Shopping och lite mer

Bloggen är registrerad i

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards