rosse

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Rosita - 10 mars 2011 19:53

Idag är det 25 år sedan jag föddes och det var länge sedan. Nu börjar man bli gammal "tant", *fniss*

Dagen började med att jag väntade på att älsklingen skulle gratta mig innan han stack till jobbet, men icke... *suck*

Men jag förstod väl att han var inte riktigt vaken för att säga "grattis" till sin älskling. Det blev inte han som var den första som grattade mig men det är ju så det ska vara. Men men, life is the shit! 

Han gratulerade dock på facebook vid 10-rasten. Jag väntade på att klockan skulle bli 14.00 för att då skulle man bege sig till stan, för att äta en bit god mat med älskling och såklart tog vi med vår son. Det blev inne på den grekiska restaurangen Zorbas. Jag måste erkänna att Kinamat är mycket godare än grekisk mat. 

Vad gillar ni bäst? Kinamat eller grekiskt?


Nåväl efter den middagen, gick vi vidare till Ica Maxi i detta regnoväder och storm. Handlade en hel del, blöjor, mat, glass och lite godis, för att fira min födelsedag. Nu blir det snart film, den svenska "Till det som är vackert". Samuel Fröler är med och Alicia Vikander som varit med i "Andra Avenyn" som spelade Jossan. Det ska bli spännande att se den. Kan betygsätta den senare i nästa inlägg. Det är denna film vi ska se.


  

Presentation

Fråga mig!

GB

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker du om årets Big Brother?
 Jättebra!
 Ganska bra
 Dåligt

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Annonser

plusikassan.se

Shopping och lite mer

Bloggen är registrerad i

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards