rosse

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Ont fortfarande

Av Rosita - 23 augusti 2011 09:36

Nu skriver jag med min onda vänstra handled och gör fortfarande ont och just tagit en panodil och se om det hjälper. Man kan ju hoppas. :) 


Nu är Emil på dagis och han grät ingenting när jag gick. Tycker om dagisfröken, det är bra det. 


Ska nog försöka röra mig utåt en sväng i det fina varma vädret, får hoppas det går bättre. 


Ajöken!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosita - 4 september 2011 19:54

Jag har fått tips om den nya appen som heter Wordfeud, det är ett annat ord för alfapet. Om ni känner för att testa det, så sök efter mig "Rosse86".  Detta är för er som har Iphone eller Android. Vore kul att spela med lite nytt folk eller med någo...

Av Rosita - 3 september 2011 19:55

Dagen började med att ge oss ut till Hansa City där det finns ett stort modehus med kläder och skor. Vi skulle köpa vinterskor och vinteroverall till Emil. Det börjar närma sig kyla och snö.  Det blev likadana skor som han hade förra vintern, dock ...

Av Rosita - 22 augusti 2011 08:53


Dagen började med att ringa runt till dagis, arbetsförmedlingen och försäkringskassan, då Emil är hemma från dagis. Han har varit förkyld hela helgen och idag är hans feberfria dag hemma. Hostar fortfarande, får hoppas att hostan försvinner, med tank...

Aj!

Av Rosita - 21 augusti 2011 09:05

Igår när jag vaknade så hade jag ont i handleden och nu dagen efter är det värre, gör lite ondare. Hur jag fick ont, kan ha varit hur jag har sovit eller att jag har envisats med Emil, då han har trotsat ordentligt.  Dessvärre är han sjuk igen, för...

Av Rosita - 18 augusti 2011 09:48

Igår kväll gick vi och köpte en Mp3-spelare med högtalare för att kunna spela barnvisor för Emil när han ska sova. Han kan inte sova ensam längre som han gjorde förr. Dock inatt så vaknade han och skrek. Kanske hade mardrömmar just för att man hade h...

Presentation

Fråga mig!

GB

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker du om årets Big Brother?
 Jättebra!
 Ganska bra
 Dåligt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Annonser

plusikassan.se

Shopping och lite mer

Bloggen är registrerad i

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards