rosse

Alla inlägg under maj 2010

Av Rosita - 9 maj 2010 17:04

Nu var det länge sen jag uppdaterade här, men har varit dålig på det.

Det ska jag försöka bli ändring på.

Idag kom jag fram till att jag ska sluta gå ner i vikt, har nog nått mitt mål och det har jag firat med att gå med min lilla familj till hansa city, där ligger nämligen IKEA, Citygross bl a. Vi går in på ikea och köper oss en kakform eftersom jag har lovat att baka en sockerkaka till sambon. Det kommer jag göra kanske idag eller imorgon vem vet. ;)

Därefter skulle vi köpa en termos så man kan ta med sig varmvatten i den, som vi ska ha till vår son. Slippa gå och leta efter en micro i varuhus eller nåt när man är ute på stan.

Vi gick sedan vidare till Citygross där jag kom fram till att jag ville bleka håret, eftersom jag har fått några gråhår och har precis slutat amma min son. Då ville jag förnya mig lite och variera mitt hår. Då blev det att blondera håret, första gången jag färgat det blont. Var nyfiken på hur det skulle se ut. Så nu har min sambo fixat det.

Nu ska ni få se resultatet.. Varsågoda!

  Berätta gärna vad ni tycker! :)

Presentation

Fråga mig!

GB

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker du om årets Big Brother?
 Jättebra!
 Ganska bra
 Dåligt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Annonser

plusikassan.se

Shopping och lite mer

Bloggen är registrerad i

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards