rosse

Alla inlägg under oktober 2010

Av Rosita - 22 oktober 2010 18:24

Idag behövdes det verkligen städas i lägenheten, damm överallt. Men under tiden jag dammsög, började min son Emil att skrika. Han tycker inte om det ljudet, såklart ville han ha all uppmärksamhet. Men som tur var, gick det snabbt att dammsuga. 


Jag hann inte ens gå ut, som jag brukar göra varje dag med Emil. Men det får bli imorgon. Förra helgen satte jag igång med att träna på Friskis & Svettis. Man behöver komma igång nu efter graviditet och förlossning. Även komma ifrån sin son ibland. Har alltid fått ta hand om Emil, inte haft nån lugn stund utan honom. Så Jens (Emils pappa) tar hand om honom när jag är iväg och tränar. Det går jättebra när han är med honom. Emil är så pappasjuk.


Imorgon blir det att sticka iväg och träna med kompisen Patricia. Kul att träffa lite mer folk också. Det kan behövas ibland. :)

Får se vad som händer senare under morgondagen.

Ha det bra alla ni där ute. Hörs senare 

Presentation

Fråga mig!

GB

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker du om årets Big Brother?
 Jättebra!
 Ganska bra
 Dåligt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Annonser

plusikassan.se

Shopping och lite mer

Bloggen är registrerad i

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards