rosse

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Rosita - 28 februari 2011 20:35

Dagen började med att äta frukost och sedan packa väskan för att åka och träna. Det behövdes, blev 1 timmes på crosstrainern. Sedan bar det av hemåt för att duscha och sedan iväg till Siba.


Reklamationsrätt


Där vi skulle reklamera diskmaskinen men då säger de att vi skulle höra med tillverkaren som gjort diskmaskinen, dvs Bosch. Men så står det inte i pappret som vi fick av länsförsäkringar. Det står såhär:


"Du ska reklamera felet hos företaget där varan inhandlats", dvs hos Siba. Frågan är om de på Siba ljuger och vill inte ta emot vår diskmaskin? :S Om vi skulle höra av oss till Bosch så skulle vi förmodligen skicka iväg diskmaskinen och det skulle ta tid och kosta pengar. Vet inte om de skulle komma hit och hämta den eller så.

Men vi har nu mailat Länsförsäkringar och höra hur vi ska gå tillväga med detta. Höra vad hon tror om Siba, om det stämmer det som de har sagt på Siba.

Nyfiken hur det blir med det här.


Man pallar ju inte att stå och diska i all evighet. Man får ju såna eksem. Sedan får man mer tid till sonen istället för att stå och diska. Men nu får vi vänta en vecka innan vi får svar från Länsförsäkringar eftersom hon är ledig tills dess. 


Efter besöket på Siba, blev det in på Maxi för att handla. Då kom jag på att vi skulle ha ägg, då jag kan baka till min födelsedag som är snart. Gjorde från ett nytt recept idag, som jag hittade från en annan blogg. Det var minipajer, fyllda med kladdkaka. Det var ganska mumsigt =)


Får se om de är uppätna tills min födelsedag. Men det ska vi inte hoppas. Det kommer bli att baka bullar också senare om någon dag eller så. 


Efter all träning och bakning idag så blev jag helt slut i fötterna. Hade varit skönt med massage, men det blev ju inte så. Frågade inte ens karln om det. Han hade ju inte tid eftersom han hade hand om vår lille son.


Ska bli skönt att sova inatt.. Drömma sött! 

Presentation

Fråga mig!

GB

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker du om årets Big Brother?
 Jättebra!
 Ganska bra
 Dåligt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

Annonser

plusikassan.se

Shopping och lite mer

Bloggen är registrerad i

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards